Once upon a chat
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

chatzoveel je chatten kan ! -peace love and chat-


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik kom zot door stalker :S

+2
Cherrydream
Naminé
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr feb 18, 2011 4:29 pm

cнєѕѕ

cнєѕѕ

Prinsesmaaike schreef:ik ben ook verlieft op een Jongen (PS het is niet Timo) maar hij heet: Sjoerd hij is echt een lekkertje^^ Laughing

Leuk voor je Razz
Weet hij het al cyclops ?

http://theseekerinyourinside.wordpress.com/

27Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr feb 18, 2011 4:57 pm

Prinsesmaaike

Prinsesmaaike

ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:ik ben ook verlieft op een Jongen (PS het is niet Timo) maar hij heet: Sjoerd hij is echt een lekkertje^^ Laughing

Leuk voor je Razz
Weet hij het al cyclops ?

Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

28Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr feb 18, 2011 5:42 pm

cнєѕѕ

cнєѕѕ

Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?

http://theseekerinyourinside.wordpress.com/

29Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr feb 18, 2011 7:45 pm

Naminé

Naminé
Admin

ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
its a mistiry pirate love =p
-> liefde is ni blind maar maakt blind
zei een weis mens eensxp

http://0nceup0natime.webs.com/

30Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr feb 18, 2011 8:17 pm

Prinsesmaaike

Prinsesmaaike

ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
^

zijn uiterlijk^^ maar van binnen is hij heel Gemeen

31Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S za feb 19, 2011 12:32 pm

Naminé

Naminé
Admin

Prinsesmaaike schreef:
ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
^

zijn uiterlijk^^ maar van binnen is hij heel Gemeen
je meot hem niet leuk vidnen vanweige zijn uiterlyk!
innerlyk is het belangrijkste!(daarnaast dt hy er nog leuk uitziet is ook niet mis:p) maar als hy een vette playe is die ùmegagrof doet en er mega knap uitziet en alle vrouwen hem willen,dan heb je er ook niet veel aan Wink x

http://0nceup0natime.webs.com/

32Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S za feb 19, 2011 7:21 pm

Prinsesmaaike

Prinsesmaaike

K@!r! schreef:
Prinsesmaaike schreef:
ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
^

zijn uiterlijk^^ maar van binnen is hij heel Gemeen
je meot hem niet leuk vidnen vanweige zijn uiterlyk!
innerlyk is het belangrijkste!(daarnaast dt hy er nog leuk uitziet is ook niet mis:p) maar als hy een vette playe is die ùmegagrof doet en er mega knap uitziet en alle vrouwen hem willen,dan heb je er ook niet veel aan Wink x

bedankt Key dat vrolijkt me op Thanx^^ XD

33Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S di feb 22, 2011 8:11 pm

Disco Flo

Disco Flo

K@!r! schreef:
Prinsesmaaike schreef:
ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
^

zijn uiterlijk^^ maar van binnen is hij heel Gemeen
je meot hem niet leuk vidnen vanweige zijn uiterlyk!
innerlyk is het belangrijkste!(daarnaast dt hy er nog leuk uitziet is ook niet mis:p) maar als hy een vette playe is die ùmegagrof doet en er mega knap uitziet en alle vrouwen hem willen,dan heb je er ook niet veel aan Wink x

k vind da uiterlijk ook belangrijk =......k bedoel maar, stel je rijd in je auto op de snelweg, aan de linkrkant v d weg staat n mooie meid & aan de andere n oude zwerver.....welke vn de 2 laat je meeliften Rolling Eyes tongue ?
& t = wetnschappelijk bewezn je valt op iemand die je knap vind tongue

34Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S di feb 22, 2011 8:56 pm

Naminé

Naminé
Admin

Disco Flo schreef:
K@!r! schreef:
Prinsesmaaike schreef:
ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Nee hij haat mij en scheled me altijd uit dus dat word niks^^

Owww Shocked , da's charmant van hem bounce =S
Waarom vind je hem dan nog leuk confused ?
^

zijn uiterlijk^^ maar van binnen is hij heel Gemeen
je meot hem niet leuk vidnen vanweige zijn uiterlyk!
innerlyk is het belangrijkste!(daarnaast dt hy er nog leuk uitziet is ook niet mis:p) maar als hy een vette playe is die ùmegagrof doet en er mega knap uitziet en alle vrouwen hem willen,dan heb je er ook niet veel aan Wink x

k vind da uiterlijk ook belangrijk =......k bedoel maar, stel je rijd in je auto op de snelweg, aan de linkrkant v d weg staat n mooie meid & aan de andere n oude zwerver.....welke vn de 2 laat je meeliften Rolling Eyes tongue ?
& t = wetnschappelijk bewezn je valt op iemand die je knap vind tongue
uiterlyk is ncie als hy er cool uitziet enzovoort idd:p
mo ik ken veel knappe mensne die zoooo'n ** mensne zyn!

http://0nceup0natime.webs.com/

35Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S wo feb 23, 2011 1:59 pm

Prinsesmaaike

Prinsesmaaike

Eigenlijk is het allebij even belangijk^^

36Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S do feb 24, 2011 4:47 pm

cнєѕѕ

cнєѕѕ

Prinsesmaaike schreef:Eigenlijk is het allebij even belangijk^^

Daar ben ik het helemaal mee eens Cool !!
Want als iemand er niet uitziet praat je er niet mee, maar als iemand mega irritant is ook niet Razz

http://theseekerinyourinside.wordpress.com/

37Ik kom zot door stalker :S - Pagina 2 Empty Re: Ik kom zot door stalker :S vr maa 18, 2011 3:04 pm

Prinsesmaaike

Prinsesmaaike

ƓබƓබ schreef:
Prinsesmaaike schreef:Eigenlijk is het allebij even belangijk^^

Daar ben ik het helemaal mee eens Cool !!
Want als iemand er niet uitziet praat je er niet mee, maar als iemand mega irritant is ook niet Razz

Ja^^ Cool

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum